سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی شعر گونه

زندگی شعر گونه 

این تلاطم ها را دوست دارم ... این که دیروزت امروزت را نقض می کند و امروزت فردایت را و هر روز از نو ... دیروزت را خُرد می کنی و امروزت را تر و تازه از لابه لای زَر ورق بیرون می کشی ، نگاهش می کنی و ته دلت از حضور این همه تازگی لبریز می شوی و لحظاتت را سرشار می کنی از تازه شدن و نو شدن ... این تناقض ها را دوست دارم ، این بازی های رنگ و وارنگ روزگار را ، این آرزوها و رویاهای دیروز را که امروز جز شنیدن قهقه های مستانه ، جوابی برایشان نداری ... این کش مکش های بی حد و حساب را دوست دارم ... این بالا و پایین شدن های تمام نشدنی زندگی را ...

این بی خیالی های مستانه را دوست دارم ، این که زندگی را بگذاری برای خودش ول بچرخد و سر به سر روزگار بگذارد و خودت با خیال آسوده ، کتابت را بخوانی و سازت را بزنی و سعی کنی دُمت به جایی گیر نکند ... این زندگی شعرگونه ی پر از رقص را دوست دارم ...

منبع: وبلاگ نقش و نگار