سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبعث رسول خدا گرامی باد

از فراز قله های شبه عشق، سرزمین مکه را که غرق ظهور نور است نظاره می کنم. امروز همه کس و همه چیز غرق شادی و شعورند .امروز کوه های سر به فلک کشیده مکه نیز انتظارشان به سر آمده و یارای ایستادن ندارند .امروز شبانه عشق خواهد آمد با کوله باری از معرفت و ابمان . امروز کوه نور به خود می بالد و غار حرا سرمست است چرا که میزبان مهمان خوبیها ست.

امروز سال های جهالت به پایان می رسد از امروز، روزهای روشنی معرفت آغاز می شود .امروز عرش نور باران است و فرش نورانی .امروز ایام هجران به پایان می رسد باب رحمت آسمان باز شده است و مهر و محبت از آسمان می بارد. امروز نخل توحید ثمر می هد و آفتاب کرم می دهد . امروز بت های نادانی به دست محمد زمانه می شکنند . امروز به جای خار های جهالت گل حقیقت آبیاری می شود و چشمه های عشق به دریای معرفت محمد پیوند می خورد .

امروز بهار عشق معنا می شود ، پلیدی ها زنده به گور می شوند و گل زیبای نیکی ها شکفته می شود .امروز مبعث نور است و عطر خوش محمد به فراز کوههای مکه پراکنده شده است .رایحه خوش رسول خدا عطر آگین کوه نور شده است ، امروز کوچه های تاریک مکه با  نور محمد روشن گشته است .امروز هفت سر قرآن می آید و ابرها از نور رخشش پنهان می شود .امروز فرشتگان به استقبال آن مهر بزرگ می آیند و زمین خرسند است که آن رسول بر آن پا می نهد .امشب گلی از بوستان ابراهیم شکوفه می دهد و محفل بشریت از تور رخ محمد نور افشان گشته است .امروز جبرئیل از هفت آسمان عشق می آید و بر محمد مژده وصال می آورد و می گوید که اقراً باسم ربک الذی خلق .جان مطفی می تپد نور آیات با نور محمد عجین می شود و فضای تاریک حرا را روشن می کند.

سلام بر سمبل روشنایی های محمد .امروز دفتر حقیقت به نام محمد آذین می بندد.محمد از تبار روشنایی هاست .محمد ساقی زلال صفاست و آفتاب صادق حقیقت و شمع جهان افروز و سپیده ای است در صبح صادق .محمد یعنی مقتدای رویش گلها ی سبز و روشن محمد یعنی قبله عقول بشری برای ؟ قبول

محمد پایان جاده های ضلالت و گمراهی است و منجی عالم بشریت است ، گوهری است از معدن علم و دانایی.

محمد سرو معتدل که میزان عدل و داد است و گل بوستان صداقت و وفا ، امشب آسمان دو طلوع دارد .امشب غروب نوید طلوعی دیگر می دهد .امشب نور در نور است .و دفتر حقیقت به نام محمد می شود امروز این محمد است که امین است و مبینی و لقبش مقدست در صحیفیه هستی ، و این مبعث است که تا قرنها و سالها ست مبارک است و میمون به اهل مسلمانان و دوستداران و پیروان واقعی محمد .

نویسنده: معصومه محمدی